Consultancy
Met onze kennisintensieve dienstverlening op het gebied van CAD-software kunnen we uw organisatie snel en doelgericht op weg...
Subtotaal: €0,00
Heeft u problemen met uw software of project? Maak dan gebruik van onze deskundige supportafdeling.
Organisaties met een abonnement bieden we technische ondersteuning zonder extra kosten. Hieronder leest u wat daar wel en niet onder valt. Onderaan de pagina kunt u uw vraag stellen.
Heeft u bij ons een actief Autodesk-abonnementen? Dan bieden we gratis ondersteuning als de software niet werkt zoals u dat redelijkerwijs mag verwachten. We ondersteunen u in deze volgorde:
Hoewel we u graag helpen, geldt de gratis ondersteuning niet voor vragen over de werking van software of hoe u met de software een bepaald doel kunt bereiken. Daar hebben we uitstekende basis- en vervolgcursussen voor, zelfs afgestemd op uw specifieke vakgebied.
(Goed om te weten: jaarlijks trainen we honderden CAD-professionals. U bent dus in goed gezelschap!)
Ook als u een software-oplossing zoekt rondom een specifiek werkproces of een onderdeel daarvan, kunt u geen gebruik maken van de gratis ondersteuning. We verwijzen u dan graag naar onze een van onze onderstaande diensten.
Met onze kennisintensieve dienstverlening op het gebied van CAD-software kunnen we uw organisatie snel en doelgericht op weg...
Individuele begeleiding is een uitstekende manier om mensen snel en efficiënt te voorzien van de benodigde kennis. Directe...
Heeft u nieuwe CAD software en wilt u snel aan de slag? Wilt u als nieuwe gebruiker het...
U wordt telefonisch, via e-mail of via Remote Desktop geholpen bij uw vragen over uw CAD software.