Download Autodesk software
Wilt u Autodesk-software gratis uitproberen? Download dan de 30-dagen-gratis-testversie en ga meteen aan de slag. Gratis Volledige functionaliteit...
Subtotaal: €0,00
Heeft u er wel eens bij stilgestaan hoeveel het u kost als uw tekenkamer een uur stilvalt? Of een dag? En wat de gevolgen zijn als u niet tijdig kunt leveren?
Wanneer uw Autodesk licentie een actief onderhoudsplan heeft, biedt Autodesk gratis Engelstalige Web Support. Wanneer u liever de telefoon pakt en in het Nederlands geholpen wilt worden, kunt u gebruik maken van onze Nederlandstalige Helpdesk. U wordt telefonisch, via e-mail of via Remote Desktop geholpen bij uw vragen over uw CAD software.
Heeft u er wel eens bij stilgestaan hoeveel het u kost als uw tekenkamer een uur stilvalt? Of een dag? En wat de gevolgen zijn als u niet tijdig kunt leveren? Een deskundig advies komt dan als geroepen. Dat is precies wat ons Helpdesk abonnement u kan bieden.
CAD-software wordt steeds meer bedrijfskritisch en de continuïteit hiervan dus steeds belangrijker. Tegelijk wordt CAD-software steeds complexer. Autodesk biedt Engelstalige Web Support als onderdeel van een Autodesk abonnement. Deze ondersteuning heeft betrekking op problemen in de software zoals foutmeldingen, activatie van licenties of wanneer de software niet werkt zoals u mag verwachten. Daarbij geldt dat de reactietijd zomaar kan oplopen tot enkele dagen en bijvoorbeeld de kennis van lokale standaarden niet aanwezig is.
Wanneer uw vraag geen betrekking heeft op een probleem in de software, zal Autodesk u doorverwijzen naar uw leverancier. Voorbeelden hiervan zijn “Hoe kan ik dit het beste aanpakken?” of “Waarom kan ik dit object niet wijzigen?” of “Wat is het verschil tussen methode A en methode B?” Dergelijke vragen hebben te maken met kennis van de software.
Wanneer uw vraag geen betrekking heeft op een probleem in de software, zal Autodesk u doorverwijzen naar uw leverancier. Voorbeelden hiervan zijn “Hoe kan ik dit het beste aanpakken?” of “Waarom kan ik dit object niet wijzigen?” of “Wat is het verschil tussen methode A en methode B?” Dergelijke vragen hebben te maken met kennis van de software.
Wij houden van transparant zakendoen. Om deze reden werken wij niet met een strippenkaart of urensaldo wat u van tevoren moet aanschaffen. Met een Remote CAD support-overeenkomst helpen wij u en ontvangt u maandelijks achteraf een factuur voor de besteedde uren. Heeft u ons niet nodig, dan heeft u geen kosten. Heeft u ons nodig, dan helpen wij u. Eerlijk is eerlijk!
Uitgangspunt van deze dienstverlening is dat wij iedereen proberen zo eerlijk mogelijk te helpen. Wanneer een hele afdeling niet kan werken door een probleem, zullen wij dit altijd voorrang geven boven een vraag hoe iets werkt. Urgentie is voor ons dus een belangrijk criterium. Daarnaast geldt dat wij niet iedereen direct kunnen helpen. Een eenvoudige vraag zal snel beantwoord worden, een complexe vraag zal moeten worden ingepland. Wij streven ernaar om vragen binnen 4 uur in behandeling te nemen.
Het uurtarief voor ondersteuning op afstand bedraagt €110 per uur. De werkzaamheden worden per eenheid van 15 minuten geregistreerd. Deze tarieven zijn geldig voor 2020.
Wanneer u gebruik wilt maken van onze Remote CAD support kunt u deze offerte voor akkoord retour sturen. Wij openen dan een doorlopend project voor uw organisatie. Voor u zijn hier verder geen administratiekosten of andere ‘verborgen kosten’ aan verbonden. Pas wanneer u gebruik maakt van Remote Support sturen wij u achteraf een factuur met een omschrijving van de uitgevoerde werkzaamheden
Soms zijn de problemen niet op afstand op te lossen, hiervoor hebben we verschillende mogelijkheden. Bekijk de onderstaande de mogelijkheden.
Nee, dat kan niet. Consultancy is alleen per dagdeel van vier uur mogelijk. Als u beperkte hulp nodig heeft, kunt u beter kiezen voor ondersteuning op afstand. Bijvoorbeeld met een Helpdesk-abonnement of support op incidentele basis.
Ja, die zijn inbegrepen. Geen verrassingen dus.
Dat hangt uiteraard van onze planning af. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden: 085 – 30 30 000. Dan leggen we een optie vast, waarna u de bestelling kunt plaatsen.
Wilt u Autodesk-software gratis uitproberen? Download dan de 30-dagen-gratis-testversie en ga meteen aan de slag. Gratis Volledige functionaliteit...
Revit is dé BIM-ontwerpapplicatie voor de bouw en wordt gebruikt door architecten, bouwbedrijven, aannemers, adviesbureaus, installateurs en fabrikanten....
AutoCAD staat wereldwijd bekend als dé betrouwbare oplossing voor professionele 2D- en 3D-ontwerpers en -tekenaars. Met vele miljoenen...
Met de AutoCAD Revit LT Suite heeft u de mogelijkheid om projecten uit te werken met zowel AutoCAD...
Enscape is dé visualisatietool voor Revit en SketchUp Pro. Dankzij de plug-in om realtime te renderen, visualiseert u...
AutoCAD Plant 3D is speciaal ontworpen voor ingenieurs en ontwerpers die betrokken zijn bij de realisatie van complexe...
Wil je jouw 2D-ontwerpproces drastisch verbeteren? Wacht dan niet langer en ontdek waarom zovele ontwerpers en tekenaars overstappen...
Met AutoCAD Mobile App opent en bewerkt u bestanden waar en wanneer u maar wil. Of u nu...
Gebruikt u InfraCAD (of InfraCAD Lite) voor het verwerken van KLIC meldingen naar een tekening? Dan heeft u...
‘NLCS maakt onderwijs gemakkelijker, leuker en beter’ Concreet en praktisch toepasbaar: dat moet het onderwijs voor mbo-studenten zijn....
Sabine Bodingius over de NLCS bij Hogeschool Windesheim Soms vallen eerstejaars BIM-studenten steil achterover van een goede, geavanceerde...
“De koudwatervrees voor de NLCS is zo verdwenen” Al tijdens het sollicitatiegesprek van Pim Damkot, een kleine twee...
Wilt u een offerte ontvangen of versturen naar een ander. Vul hieronder dan uw gegevens in en wij sturen de offerte naar het opgegeven mailadres.
de Leeuw –
Ik ben snel, goed en duidelijk geholpen met autocad vragen. Sinds ik CADAccent heb leren kennen op de beurs in Ahoy zijn onze ervaringen goed te noemen. CADAccent levert een goed product. Goede ervaring dus zeker een aanrader.